KONTAKT

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova narocila@maskezapodjetja.si, kontaktnega obrazca ali telefonske številke 041 821 534.

POGODBA – NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in prejme elektronsko sporočilo o nakupu. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Cene objavljene v času naročila veljajo tako za kupca, kot tudi za ponudnika. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja BARION d.o.o., Glinška ulica 3A, 1000 Ljubljana oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: narocila@maskezapodjetja.si oziroma. Kopijo pogodbe (naročila) kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.

CENE IZDELKOV

Cene izdelkov so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Cene ne vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo objavljene cene tako za kupca, kot tudi za podjetje. V ceni izdelka niso všteti stroški dostave.

PLAČILO

Spletna trgovina omogoča plačevanje izdelkov po predračunu oziroma kot nakazilo na transakcijski račun, plačilo z plačilnimi karticami na spletni strani ter možnost PayPal. Kupec skupaj z izdelki v pošiljki prejme račun z razčlenjenimi stroški. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku.

Pri načinu plačila po predračunu kupec na podlagi sklenjenega naročila, na elektronski naslov prejme predračun in vse podatke za nakazilo. Po prejetem nakazilu ponudnik kupcu naročene izdelke pošlje po pošti. V primeru neplačila bomo vaše naročilo po treh delovnih dneh odpovedali. V kolikor boste želeli prejeti naročeno, boste morali naročilo ponovno oddati.

DOSTAVA

Blago se odpremi v najkrajšem možnem času. Blago na zalogi se odpremi najkasneje v petih delovnih dneh, če pri posameznem izdelku ni zapisano drugače.
V primeru, da izdelka ni na zalogi vas kontaktiramo in se naknadno sporazumno dogovorimo za čas dostave.
Pakete dostavljamo z različnimi dostavljalskimi službami, običajno Pošta Slovenije, GLS ali DHL.

Cenik dostave

Strošek dostave za naročila v teži do 2 kg znaša 3,99 eur + ddv, od 2 kg do 5 kg je 6 eur + DDV, od 5 kg do 10 kg je 7 eur + DDV, od 10 kg d0 20 kg je 11 eur + DDV, od 20 kg do 40 kg je 15 eur + DDV in nad 40 kg je poštnina 25 eur + DDV.

Za naročila nad 1.000,00 eur pa je dostava brezplačna.

POTEK NAKUPA

Na spletni strani www.maskezapodjetja.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalnega vozička, v kateri se uporabniku (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini le-ta dodal v nakupovalno košarico.

  1. Uporabnik izdelke doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Pred tem mora izbrati barvo in velikost izdelka.
  2. Uporabnik lahko nato nadaljuje s pregledom izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.
  3. Uporabniku se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko izdelke odstrani, spremeni njihovo količino (z + ali -) ali doda izdelke
  4. Uporabnik vnese kodo za popust (če jo ima) in pritisne gumb ‘Unovči kupon’.
  5. Uporabnik lahko že v ‘košarici’ izbere način plačila.
  6. Uporabnik sproži nakupni proces s klikom na povezavo na košarico in nato na gumb “Nadaljuj na blagajno”
  7. Uporabnik izpolni kontaktne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, mesto, telefonska številka, e-mail).
  8. V primeru, da želi uporabnik dostavo na drug naslov izpolni polje “Želim dostavo na drug naslov”, kamor vpiše (ime, priimek, naslov, poštna št.).
  9. Uporabnik lahko ponovno spremeni način plačila.
  10. V zadnjem koraku uporabnik še enkrat pregleda podrobnosti naročila, se strinja s splošnimi pogoji in ga zaključi s klikom na gumb “Kupite sedaj”. V primeru pomanjkljivih podatkov, se uporabniku v polju z napako izpiše “obvezno polje” v rdeči barvi.
  11. Ko uporabnik klikne na gumb “Kupite sedaj” sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo – potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov posredovan elektronski naslov.
  12. Uporabnik lahko želene izdelke naroči tudi po telefonu ali elektronski pošti.

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila v ‘Košarici’, na podlagi katerega lahko preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. Prav tako se mu v ‘Blagajni’, kjer vpisuje svoje podatke za dostavo na desni strani zopet prikažejo vsi izdelki, katere je izbral. V kolikor naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

REKLAMACIJE

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov, če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) –http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

STVARNA NAPAKA

Spletna trgovina maskezapodjetja.si mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • v primeru, da stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • v primeru, da stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • v primeru, da stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • v primeru, da je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–       vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

–  pošiljatelj bo jasno razviden
–  jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
–  različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih
–  jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
–  željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik pritožbo odda preko e-pošte ponudnika. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zaradi tega si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje BARION d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje BARION d.o.o., ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

KODEKS RAVNANJA

Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev, ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

AVTORSKA ZAŠČITA

Vsa vsebina na spletni strani maskezapodjetja.si kakor tudi na pod straneh, vključno s slikovnim in video gradivom, je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika, prav tako blagovna znamka in logotip. Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih, blogih in foto galerijah samo z navedbo vira.

POJASNILO

Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi z splošnimi pogoji sodelovanja nas lahko kontaktirate.

Zadnji datum sprememb je 24. oktober 2020.